Achizitii

111/10.06.2025

Anunț organizare achiziție

Asociația Oamenilor de Afaceri Argeș este partener al proiectului “UPGRADE”, Cod proiect: 311611, proiect finanțat prin Programul Educație și Ocupare.

Pentru implementarea in condiții optime a proiectului este necesara achiziționarea următoarelor produse, pentru care avem rugămintea să ne transmiteți oferta dumneavoastră:

 
Nr. crt.Denumire UMCantitate
1Laptop (Configurație 1:procesor minim 8 nuclee, memorie 16GB sau superior, capacitate de stocare 512 GB SSD sau superior, sistem de operare cu licență, garanție 2 ani)buc 14
2Laptop (Configurație 2: procesor minim 8 nuclee, memorie 32GB sau superior, capacitate de stocare 1 TB SSD sau superior, sistem de operare cu licență, garanție 2 ani)buc2

1.      Modalitatea de achiziție: Achiziție directă.

2.      Criteriul de atribuire: prețul cel mai scăzut.

3.      Termen de plată: Plata se va realiza în termen de 30 zile de la recepționarea produselor.

4.      Detalii tehnice și administrative: Vă rugăm să consultați din tabelul de mai sus. Este esențial ca oferta dumneavoastră să abordeze fiecare aspect impus.

5.      Ofertele se vor transmite pe e-mail, la adresa: aoaarges@gmail.com, până la data de 13.06.2024, ora 12:00.

6. Contact: Pentru orice clarificări, vă rugăm să contactați pe dl. Alexandru Șerban, coordonator partener, la adresa de e-mail aoaarges@gmail.com sau prin telefon la 0765.682.000.

Întocmit,

Alexandru Șerban

Coordonator partener