Anunț organizare achiziție
Asociația Oamenilor de Afaceri Argeș este partener al proiectului “UPGRADE”, Cod proiect: 311611, proiect finanțat prin Programul Educație și Ocupare.
Pentru implementarea in condiții optime a proiectului este necesara achiziționarea următoarelor produse, pentru care avem rugămintea să ne transmiteți oferta dumneavoastră:
Nr. crt. | Denumire | UM | Cantitate |
1 | Laptop (Configurație 1:procesor minim 8 nuclee, memorie 16GB sau superior, capacitate de stocare 512 GB SSD sau superior, sistem de operare cu licență, garanție 2 ani) | buc | 14 |
2 | Laptop (Configurație 2: procesor minim 8 nuclee, memorie 32GB sau superior, capacitate de stocare 1 TB SSD sau superior, sistem de operare cu licență, garanție 2 ani) | buc | 2 |
1. Modalitatea de achiziție: Achiziție directă.
2. Criteriul de atribuire: prețul cel mai scăzut.
3. Termen de plată: Plata se va realiza în termen de 30 zile de la recepționarea produselor.
4. Detalii tehnice și administrative: Vă rugăm să consultați din tabelul de mai sus. Este esențial ca oferta dumneavoastră să abordeze fiecare aspect impus.
5. Ofertele se vor transmite pe e-mail, la adresa: aoaarges@gmail.com, până la data de 13.06.2024, ora 12:00.
6. Contact: Pentru orice clarificări, vă rugăm să contactați pe dl. Alexandru Șerban, coordonator partener, la adresa de e-mail aoaarges@gmail.com sau prin telefon la 0765.682.000.
Întocmit,
Alexandru Șerban
Coordonator partener